برانوش نیک‌بین سرپرست فدراسیون شطرنج شد

پایگاه همدان شطرنج

با پایان یافتن دوره چهارساله ریاست "محمدجعفر کامبوزیا" در فدراسیون شطرنج ، از سوی وزارت ورزش و جوانان "برانوش نیک‌بین" به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج معرفی گردیدند . ايشان متولد سال 1342 از شهرستان بابلسر و داراي مدرك فوق ليسانس مديريت مي باشند كه از سال 1371 تا هم اكنون ( بمدت 22 سال ) كارمند وزارت ورزش و جوانان جمهوري اسلامي ايران بوده اند ؛ برخي از سوابق ورزشي و اجرايي "برانوش نیک‌بین" بشرح ذيل مي باشد :ا

- رئیس اداره تربیت بدنی شاهرود ( از سال 1371 لغايت سال 1372 )

 

- مدیر کل تربیت بدنی استان ایلام ( از سال 1372 لغايت سال 1376 )

 

- مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان ( از سال 1377 لغايت سال 1381 )

 

- مدیر کل تربیت بدنی استان همدان ( از سال 1381 لغايت سال 1383 )

 

- مدیر کل تربیت بدنی استان گیلان ( از سال 1383 لغايت سال 1387 )

 

- نايب رئیس فدراسیون وزنه برداری ( از سال 1388 لغايت سال 1389 )

 

- سرپرست فدراسیون ورزشهای روستایی و بازیهای بومی و محلی ( از سال 1389 لغايت سال 1391 )

 

- سرپرست فدراسیون شنا و شیرجه و واترپلو ( از سال 1391 لغايت سال 1392 )

 

- سرپرست فدراسیون شطرنج ( از سال 1393 لغايت سال ؟؟؟؟ )

"برانوش نیک‌بین" در مورد حضور خویش در فدراسیون شطرنج اظهار داشت : من کارمند وزارت ورزش هستم ؛ مسئولان وزارت به من اعلام کردند که دوران ریاست آقای کامبوزیا در فدراسیون شطرنج تمام شده است و به من ماموریت دادند که به عنوان سرپرست در این فدراسیون فعالیت کنم و مهم‌ترین ماموریت من این است که وضعیت رئیس چند هیئت استانی را مشخص کنم ؛ چراکه در حال حاضر چند استان با سرپرست اداره می‌شوند . پس از مشخص شدن تکلیف آنها انتخابات فدراسیون را برگزار می‌کنیم .

"برانوش نیک‌بین" با بیان اینکه من خودم در انتخابات فدراسیون شطرنج ثبت‌نام نمی‌کنم ، عنوان کرد : تاریخ برگزاری انتخابات مشخص نیست ، اما تا وقتی که وضعیت استان‌ها مشخص نشود ، انتخابات هم برگزار نمی‌شود .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج ، امروز ( چهارشنبه - 25 / 6 / 93 ) جلسه معارفه برانوش نیک بین با کارکنان فدراسیون شطرنج برگزار شد .

در این نشست که با حضور برانوش نیک بین ( سرپرست فدراسیون ) ، علیرضا شفیعی ( نایب رئیس ) ، مریم شهیدیان ( نایب رئیس بانوان ) ، هادی کریمی ( دبیر ) ، مسولین کمیتهها و کارکنان فدراسیون شطرنج برگزار گردید ؛ برانوش نیک بین به دوران سرپرستی خود در فدراسیون ورزشهای بومی و محلی اشاره کرد و گفت در آن فدراسیون به دلیل صمیمیت و هماهنگی کارکنان کارهای سخت نیز راحت به نظر میرسید و اظهار امیدواری کرد که این شرایط در فدراسیون شطرنج هم بوده و ادامه داشته باشد .

سرپرست فدراسیون شطرنج گفت : تصمیم جدید یا برنامه جدیدی قرار نیست اعمال شود و بر اساس مصوبات قبلی هیات رئیسه عمل خواهیم کرد ؛ ساختار فدراسیون به همین شکل حفظ خواهد شد و تغییری هم در کادر فدراسیون داده نخواهد شد ، همچنین تلاش خواهیم کرد مسابقات و اعزام های برون مرزی طبق تقویم فدراسیون انجام شود .


پایگاه همدان شطرنج وظیفه ی خود می داند ، ضمن سپاس و تقدیر از خدمات ارزشمند مهندس محمدجعفر کامبوزیا ( رئیس اسبق فدراسیون شطرنج ) برای جناب آقای برانوش نیک‌بین ( سرپرست جدید فدراسیون شطرنج ) آرزوی موفقیت و سلامتی نماید .

( به امید روزهایی بهتر برای ورزش شطرنج ایران )

www.hamadanchess.ir




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر